لباس السا
لباس السا
  • ناموجود است!
لباس السا
لباس السا

لباس السا

650,000 تومان
بدون مالیات

مرجع: Size s

لباس السا

شامل پیراهن السا و تل و تاج السا، گیس السا و عصای السا

تعداد:

ناموجود است!

ارسال سریع

ارسال سریع

ارسال 1 ساعته و 1 روزه

حضوری و آنلاین

حضوری و آنلاین

خرید حضوری و آنلاین

هزینه ارسال

هزینه ارسال

هزینه پست، 50 تومان

عودت کالا

عودت کالا

امکان عودت محصول

لباس السا

شامل پیراهن السا و تل و تاج السا، گیس السا و عصای السا

خرید لباس السا از فروشگاه اینترنتی کیدرول

یکی از بازی های مورد علاقه کودکان، نقش آفرینی در جایگاه شخصیت های افسانه ای کارتونی می باشد، این نقش آفرینی به آنان قدرت و جایگاه اجتماعی بالایی می بخشد و باعث می شود که اعتماد به نفس کافی برای زندگی اجتماعی در سنین بزرگسالی آنها فراهم شود. خرید لباس السا یکی از بهترین هدایای روز تولد و یا روزهای مهم رشد و پیشرفت کودکان محسوب می شود. کودکان دختر، با نقش آفرینی در نقش فروزن، می توانند ساعتها با شادی و خوشحالی سرگرم باشند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات لباس السا را به طور کامل در اختیار شما بگذاریم تا در صورت تمایل بتوانید این محصول را از فروشگاه ما خرید نمایید. بنابراین یکی از هدیه های مناسب برای کودک دلبندتان مدل لباس السا دخترانه است. مدل لباس السا برای تولد یکی از هدایای خاطره انگیز مناسب برای کودک شماست.

کیفیت لباس فروزن

مهمترین فاکتوری که ذهن خریداران عزیز را برای تهیه این لباس ها مشغول می کند، قیمت و البته کیفیت است. لازم به ذکر است که لباس ملکه یخی السا در فروشگاه اینترنتی کیدرول در دو مدل و کیفیت ایرانی و خارجی عرضه می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن هزینه و میزان استفاده لباس السا توسط کودکتان، مدل انتخابی خود را تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که کودکان به علت شور و هیجان زیادی که در هنگام پوشیدن این لباس دارند، تمایلی به عوض کردن آن حتی در هنگام خوابیدن ندارند و شما گاهی لازمست که به مدت چندین روز متمادی لباس را به کودک بپوشانید، پس در نتیجه هر چقدر که کیفیت این لباس بالاتر باشد، به مدت بیشتری می توانید از آن استفاده نمایید، چرا که لباس های بی کیفیت به سرعت آسیب می بینند و پاره می شوند و به علت علاقه کودک، شما را مجبور به خرید مدل مشابه دیگری می کنند. بنابراین حتی الامکان سعی نمایید که با کیفیت ترین لباس موجود را تهیه نمایید. بنابراین خرید لباس السا ارزان ممکن است برایتان کمی دردسر ساز شود. لباس السا در سایز بزرگ و سایز متو سط و کوچک تولید و عرضه می شود. 

طرح مشابه نمونه واقعی لباس فروزن

حتما در هنگام خرید لباس السا کودک توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما مشابه نمونه واقعی باشد چرا که کودکان باهوش، تفاوت میان لباس فروزن نمونه واقعی و لباس های مشابه را متوجه می شوند و ممکن است به هیچ وجه از لباسی که تهیه کرده اید استفاده ننمایند. لازم به ذکر است که لباس السا سبز رنگ و یا آبی رنگ بوده و غالبا در این دو رنگ تولید می شود.

لباس السا با گیس السا، تل السا، تاج السا و عصای السا

شما با خرید لباس السا از فروشگاه اینترنتی کیدرول، تمامی لوازم کامل این شخصیت جذاب کارتونی را نیز می توانید دریافت می کنید. پک لباس السا شامل 4 تکه می باشد، این موارد شامل پیراهن با شنل بلند، تل السا، گیس السا و تاج السا می باشد. شما می توانید از طریق محصول دیگری که به عنوان لوازم السا در فروشگاه اینترنتی کیدرول آماده فروش است، اقدام به خرید لوازم السا نمایید تا کودکان پس از خرید این پیراهن ذهن خود را درگیر خرید لوازم جداگانه و با قیمت های بالا از فروشگاه های دیگر ننمایند و رضایت کامل آنها با عرضه کلیه وسایل به همراه پیراهن السا جلب شود.

قیمت لباس فروزن

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهم برای والدینی ست که می خواهند لباس السا برای کودکان خود تهیه نمایند. حتما در هنگام خرید از فروشگاه هایی که اقدام به فروش لباس السا نموده اند، به قیمت کلیه فروشگاه ها توجه نمایید تا با قیمت واقعی این محصول را تهیه نمایید.

لباس السا را از کجا بخریم؟

این سوال برای بسیاری از والدین بوجود می آید، لباس السا را از کجا بخریم؟ لازم به ذکرست که فروشگاه اینترنتی کیدرول، تولید کننده و تامین کننده لباس های شخصیت های کارتونی و مشاغل برای کودکان می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن می تواند پیراهن السا را به شما برساند تا رضایت شما و کودک شما را جلب نماید. برای این منظور کافی است تا سفارش خود را از طریق سایت با درگاه پرداخت زرین پال ثبت نمایید و یا از طریق راه ارتباطی واتساپ فیش واریزی را ارسال و نوع پست را تعیین نمایید. همکاران ما لباس السا را در کمترین زمان ممکن بنابر سفارش شما به دستتان می رسانند. 

خرید اینترنتی لباس السا

شما می توانید با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، این لباس را در تهران یک ساعته و در شهرهای دیگر 1 روزه تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا بدون نیاز به صرف هزینه و ماندن در ترافیک، این لباس را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه و زمان خود را سیو نمایید. بسته ها در تهران با استفاده از پیک برای شما ارسال می شوند و یک الی دو ساعته به شما تحویل داده می شوند.

خرید لباس السا در مدل های متنوع

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی کیدرول، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. چرا که می توانید مدل های مختلف لباس فروزن را انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

عکس لباس السا برای کودکان

راهنمای سایز لباس السا:

سايز مديوم
قد لباس ٩٤ سانتی متر
پشت لباس ١١٦ سانتی متر
قد شنل ١٥٠ سانتي متر
دور كمر ٧٦سانتی متر
سرشانه كامل ٣٣ سانتی متر

سايز لارج
قد لباس 99 سانتی متر
پشت لباس 125 سانتی متر
قد شنل 160 سانتی متر
دور كمر٨٣-٨٤ سانتی متر

در بلاگ کیدرول بخوانید:

چرا شخصیت السا جذاب و دوست داشتنی ست؟

خرید پیراهن السا

برای خرید پیراهن السا به چند روش ساده می توان اقدام کرد.

  1. خرید از طریق تلگرام و واتزاپ               شماره تلفن  02176277461 و 09129215935
  2. خرید از طریق سایت کیدرول
  3. خرید حضوری لباس السا
شماره تماس فروشگاه اینترنتی کیدرول: 09129215935
برندمرجع
Size s
جدول اطلاعاتمقادیر
رنگآبی
رده سنی3 تا 12 سال
تعداد قطعاتلباس و تل (2 عدد)
جنسپلی استر
سبکپیراهنی

دانلود

bookmark دانلود راهنمای ثبت سفارش در سایت

برای اینکه راحتتر بتونید سفارشتون رو ثبت کنید، فایل راهنمای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی کیدرول رو دانلود کنید و کمتر از 5 دقیقه دیگه سفارشتون رو ثبت کنید. اگه سوالی براتون پیش اومد می تونید با شماره 09129215935 با ما در تماس باشید.

get_app دانلود (716.19KB)

نظرات

5 امتیاز 

1399-04-22

سایزها

سایزها برای چند سال میشه؟ خیلی خوشگله، میخوام برا تولد دخترم بگیرم، مجلسیه ????

    با نوشتن نظر خودتون ما رو خوشحال می کنید!

    لباس السا

    لباس السا

    شامل پیراهن السا و تل و تاج السا، گیس السا و عصای السا

    با نوشتن نظر خودتون ما رو خوشحال می کنید!

    احتمالا از این محصولات هم خوشتون بیاد

    لباس السا

    لباس السا

    قیمت 200,000 تومان
    0 نظر 
    • حراج!
    • ناموجود است!
    لباس السا

    لباس السا

    قیمت 225,000 تومان
    3 نظر 
    • ناموجود است!
    لباس السا

    لباس السا

    قیمت 495,000 تومان
    1 نظر 
    • ناموجود است!