1. آیا امکان مراجعه حضوری وجود دارد؟

خیر. فروشگاه اینترنتی کیدرول به صورت حضوری مشتری نمی پذیرد و فقط امکان ارسال وجود دارد.

2. چطور اعتماد کنم؟

با اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، تنها فروشگاه های دارنده Enamad (ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک) قابل اعتماد می باشند. فروشگاه اینترنتی کیدرول دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد که در صفحه اول این فروشگاه قابل مشاهده است. شما می توانید با کلیک بر روی نماد اعتماد، مشخصات فروشنده را مشاهده نمایید.

3. چطور خرید کنم؟

با اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید می توانید به صورت آنلاین خرید نمایید. راهنمای نحوه خرید را در فایل زیر مشاهده نمایید.

4. قوانین ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی کیدرول چیست؟

در ابتدا از موجودی محصول اطمینان حاصل فرمایید و سپس اقدام به خرید نمایید. راه های ارتباطی با ما تلفن و واتزاپ می باشد و از ساعت 8 صبح تا 18 عصر پاسخگوی شما خواهیم بود. احتراما در نظر داشته باشید که بسته هایی که با پست ارسال می شوند فقط از طریق کد رهگیری، قابل ردیابی می باشند و فروشگاه اطلاعاتی در رابطه با زمان تحویل ندارد.

5. در صورتی که محصول معیوب دریافت کردم چکار کنم؟

در همان روز تحویل، پس از ارائه عکس در واتزاپ یا ایمیل فروشگاه، نسبت به تعویض سریع و به موقع اقدام فرمایید. در غیر اینصورت فروشگاه تعهدی نسبت به تعویض محصول ندارد. توجه فرمایید که در صورت دیرکرد در ارائه عکس های محصول مرجوعی، احتمال سوءاستفاده از محصول توسط مشتریان وجود داشته و مدرک معتبری جهت تعویض نخواهد بود.

در صورتی که سفارش خود را در واتزاپ یا اینستاگرام ثبت می نمایید، حتما از تایید عکس کالا و سایز آن مطمین شوید.